"Οι αστικές επαναστάσεις, σαν τις επαναστάσεις του δέκατου όγδοου αιώνα, ορμούν γρήγορα από επιτυχία σε επιτυχία, τα δραματικά τους αποτελέσματα ξεπερνούν το ένα το άλλο, άνθρωποι και πράγματα φαίνονται σαν σε φωτιές διαμαντιών. Η έκσταση είναι το πνεύμα κάθε ημέρας. Μα η ζωή τους είναι μικρή. Σε λίγο φτάνουν κι όλας στο ανώτατο σημείο τους και μια μακρυά αποχαύνωση κυριεύει ύστερα την κοινωνία πριν μάθει να αφομειώνει νηφάλια τα αποτελέσματα της ορμητικής και θυελλώδικης εποχής της.

Αντίθετα οι προλεταριακές επαναστάσεις, όπως οι επαναστάσεις του δέκατου ένατου αιώνα, κάνουν αδιάκοπη κριτική στον ίδιο τον εαυτό τους, διακόπτουν κάθε στιγμή την πορεία τους, γυρίζουν πάλι σε εκείνο που φαίνεται πως έχει πραγματοποιηθεί για να το ξαναρχίσουν από την αρχή, χλευάζουν με ωμή ακρίβεια τις ασυνέπειες, τις αδυναμίες και τις ελεεινότητες που παρουσιάζουν οι πρώτες δοκιμές τους, φαίνονται πως ξαπλώνουν κάτω τον αντίπαλό τους μόνο για να αντλήσει καινούργιες δυνάμεις από τη γη και να σηκωθεί μπροστά τους πιο γιγάντιος, οπισθοχωρούν ολοένα μπροστά στην απροσδιόριστη απεραντοσύνη των ίδιων των σκοπών τους, ώσπου να δημιουργηθούν οι όροι που κάνουν αδύνατο κάθε πισωγύρισμα και οι ίδιες οι περιστάσεις φωνάζουν: Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα".

Κ. Μάρξ. 18η Μπρυμέρ

Σημαντικά πολιτικά γεγονότα

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Το αντισημιτικό παραλήρημα του μητροπολίτη Πειραιά

Η Εκκλησία με επικεφαλής τον Ιερώνυμο συντάσσεται με το σοσιαλφασισμό ενάντια στα συμφέροντα του λαού και του έθνους.

Αυτά τα Χριστούγεννα  η εκκλησία της Ελλάδος αντί για μηνύματα αγάπης και αγαλλίασης σπέρνει το μίσος στους πιστούς ενάντια στη διεθνή δυτική εβραϊκή «συνομωσία» του κεφαλαίου που καταστρέφει τάχα τη χώρα και την παγκόσμια οικονομία και βυθίζει τους ανθρώπους στη δυστυχία.  
Οι μητροπολίτες αντικατέστησαν τους καλικάντζαρους της παράδοσης, που πριονίζουν στα έγκατα της γης το δέντρο της ζωής, με μη «φιλάνθρωπες» συνωμοτικές δυνάμεις σύμφωνα με την ιερά σύνοδο που στην πολιτική της προκήρυξη την περίοδο των Χριστουγέννων δηλώνει για τα αίτια της κρίσης: «Να θυμάστε ότι για πολλούς οικονομολόγους η παρούσα κρίση είναι κατασκευασμένη, είναι μια κρίση-εργαλείο που αποβλέπει στον παγκόσμιο έλεγχο από δυνάμεις που δεν είναι φιλάνθρωπες.» Στο ίδιο κείμενο η συνέλευση της ιεραρχίας αποφαίνεται: «Η χώρα μας φαίνεται να μην είναι πλέον ελεύθερη αλλά να διοικείται επί της ουσίας από τους δανειστές μας.» και επίσης ότι  «Τα απαιτούν τα μέτρα αυτά οι δανειστές μας. Δηλώνουμε δηλαδή ότι είμαστε μια χώρα υπό κατοχή και εκτελούμε εντολές των κυρίαρχων - δανειστών μας».
Οι μη «φιλάνθρωπες συνωμοτικές δυνάμεις», συνεχίζει η ιεραρχία στην ανακοίνωσή της, δηλαδή η Δύση και ειδικά η ΕΕ, όπου ευρίσκονται οι δανειστές μας, έχει υπό κατοχή τη χώρα και καταστρέφει με το «σατανικό» της έργο την ιδιοπροσωπία του Έλληνα και του χριστιανού καταστρέφει τα βάθρα της οικογένειας, της στοιχειώδους χριστιανικής μονάδας της ζωής και της πίστης. Το παραλήρημα της ιεράς συνόδου σε συνέχεια των προηγούμενων αποφάσεών της ενάντια στην κάρτα του πολίτη που καταργεί τάχα την «ιδιοπροσωπεία» με κίνδυνο να μπει και ο αριθμός 666 στην αρίθμηση,  όπως ανακοίνωσε η ιεραρχία, καταλήγει και εναντίον του εκπαιδευτικού συστήματος με τις ίδιες θέσεις που έχει και η φαιοκόκκινης ΟΛΜΕ: «μας προβληματίζει η κατάσταση της Παιδείας μας, γιατί το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα αντιμετωπίζει το μαθητή όχι ως πρόσωπο αλλά σαν ηλεκτρονικό υπολογιστή και το μόνο που κάνει είναι να «τον φορτώνει» με ύλη αδιαφορώντας για την όλη του προσωπικότητα και γι’ αυτό τα παιδιά μας δικαιολογημένα αντιδρούν. Γι’ αυτό αγωνιούμε για το νέο Λύκειο που ετοιμάζεται».
Ο πιο ανοιχτά όμως εξαρτημένος από το ρώσικο σοσιαλιμπεριαλισμό πολέμαρχος της πίστης και των οσίων της φυλής είναι ο  μητροπολίτης Σεραφείμ του Πειραιά που σε δήλωσή του προς την ιεραρχία της Ελλάδας καταγγέλλει τις κυβερνήσεις ότι δεν απαιτούν την πολεμική αποζημίωση από την Γερμανία για να σωθεί η χώρα: «καί ἐπιπροσθέτως τήν ἀπάντησιν δίδει τό γεγονός ὅτι ἐνῷ εἰς τήν Διάσκεψιν τῶν Παρισίων ὑπεχρεώθη ἡ Γερμανική Πολιτεία ὅπως καταβάλῃ εἰς τήν Ἑλληνικήν τεράστιον ποσόν διά τά πολεμικάς ἀποζημιώσεις πού ἐξικνεῖται μέ σημερινάς τιμάς εἰς τό ὕψος τῶν ἑβδομήκοντα περίπου δισεκατομμυρίων (70.000.000.000) εὐρώ, διαχρονικῶς αἱ Ἑλληνικαί Κυβερνήσεις δέν ἀπήτησαν τήν χρηματικήν αὐτήν ἱκανοποίησιν..»
Για την πλήρη κατανόηση της  χριστιανικής και πατριωτικής «ιδιοπροσωπείας» του μητροπολίτη Σεραφείμ παραθέτουμε και το επόμενο απόσπασμα της ίδιας επιστολής του στην ιεραρχία που ζητά να δοθούν ναυτικές βάσεις στο ρώσικο σοσιαλιμπεριαλισμό για να εισπράξει η χώρα 100 δις και ταυτόχρονα να λύσει η Ελλάδα το πρόβλημα στο Αιγαίο με την Τουρκία με την πολεμική προστασία της Ρωσίας: «Ἐδημοσιεύθη εἰς τόν διεθνῆ τύπον ὅτι ἡ Ρωσσική Ὀμοσπονδία ἐζήτησεν ἀπό τήν Ἑλληνικήν Πολιτείαν τήν ἐπ’ ἐνοικίῳ παραχώρησιν ναυτικῆς βάσεως εἰς τό Αἰγαῖον διά νά ναυλοχῇ ὁ Ρωσσικός στόλος εἰς τήν Μεσόγειον μέ συνολικόν μίσθιον τό ποσόν τῶν ἑκατό δισεκατομμυρίων εὐρώ. Ἡ μοναδική διά τήν χώραν αὐτή εὐκαιρία ἀνωδύνου ὑπερβάσεως τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως  ἀπερρίφθη ὑπό τῆς σημερινῆς πολιτικῆς ἡγεσίας, χωρίς νά  ληφθῇ ὑπ’ ὄψιν ὅτι δι’αὐτοῦ τοῦ τρόπου ἐπιπροσθέτως θά ἀπεδυναμοῦτο τό casus beli τῆς γείτονος καί εὐχερῶς θά ἠδυνάμεθα νά ἀσκήσωμεν τά ὑπό τοῦ διεθνοῦς δικαίου ἔννομα δικαιώματά μας διά τήν ἐπέκτασιν τῶν χωρικῶν μας ὑδάτων εἰς τά δώδεκα μίλια, τήν μετατροπήν τοῦ Ἀρχιπελάγους εἰς «ἑλληνικήν λίμνην» καί τήν ἐξόρυξιν τοῦ ὑπογείου ὀρυκτοῦ πλούτου πού θά καθιστοῦσε  τήν χώραν αὐτάρκη ἐνεργειακῶς καί οἰκονομικῶς. Ὡσαύτως ὁ ἔχων τήν εὐθύνην τῆς παρούσης Κυβερνήσεως ἀπεμείωσεν καί  τήν ἑτέραν ἰσχυράν δυνατότητα τῆς χώρας νά καταστῆ ἐνεργειακός κόμβος μέ τήν ἀμφισβήτησιν τῆς συμφωνίας περί τοῦ ἀγωγοῦ Μπουργκάς-Ἀλεξανδρουπόλε-ως, καί  ὡδήγησε τήν χώραν τελικῶς εἰς τήν θανατηφόρον ἀγκάλην τοῦ ΔΝΤ καί τοῦ σχεδιασμοῦ τῆς «Εὐρωδιασώσεως».
Ολοκληρώνοντας τώρα την εικόνα της «ιδιοπροπωπείας» του μητροπολίτη Σεραφείμ παραθέτουμε το αντισημιτικό του παραλήρημά στην εκπομπή του Mega, των Καμπουράκη-Οικονομέα, που συγκρίνεται με αυτό του ναζιστή Κ. Πλέυρη όπου ο Σεραφείμ δηλώνει: " Ποιος διεθνιστικός παράγων; Ο διεθνής Σιωνισμός είναι πίσω από όλη αυτή την ιστορία. Δεν το γνωρίζετε αυτό; Δεν ενθυμίστε την περίπτωση όταν επισκέφθηκε το Εβραϊκό λόμπι τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη με ένα και μοναδικό αίτημα να διαγραφεί το θρήσκευμα από τις ταυτότητες με την αιτιολογία ότι οι ομόπιστοί τους εν Ελλάδι υφίστανται διακρίσεις; Μην ξεχνάμε λοιπόν τα αυτονόητα. Υπάρχει μια παγκόσμια προσπάθεια απομειώσεως της θρησκευτικής ιδιοπροσωπείας των Χριστιανών".
Ερώτηση του δημοσιογράφου: "Σεβασμιότατε πείτε μου ειλικρινά είναι προκλητικό αυτό που θα σας ρωτήσω αλλά εάν ο παγκόσμιος διεθνής Σιωνισμός είναι αυτός που καθοδηγεί για όλο τον πλανήτη όλο αυτό το καταστροφικό σύστημα πείτε μου γιατί διαφωνήσατε με την πολιτική του Χίτλερ;"
Σεραφείμ: "Εμείς δεν είμαστε εναντίον των ανθρώπων, είμαστε εναντίον των συστημάτων. Σεβόμαστε κάθε άνθρωπο ο οποίος μας μισεί και μας υβρίζει. Γιατί αυτή είναι η εντολή του Χριστού μας, αλλά εν προκειμένω θα σας πω κάτι που θα σας φανεί εξωφρενικό, αλλά ο Αδόλφος Χίτλερ όργανο του παγκοσμίου Σιωνισμού ήταν και χρηματοδοτήθηκε από την περίφημη οικογένεια Rothschild με μοναδικό σκοπό να πείσει τους Εβραίους να φύγουν από την Ευρώπη και να κατεβούν στο Ισραήλ για να συστήσουν τη νέα αυτοκρατορία. Το παγκόσμιο σύστημα όπως ξέρετε στηρίζεται επάνω στο τραπεζικό σύστημα το οποίο έχει αλωθεί από το διεθνή Σιωνισμό. Rockefeller, Rothschild, Soros και άλλοι πολλοί. Είναι γνωστά αυτά."
Το αποτέλεσμα αυτών των δηλώσεων ήταν το European Jewish Congress να ζητά την παύση του μητροπολίτη, επίσημοι εβραϊκοί θρησκευτικοί παράγοντες να διαμαρτυρηθούν στον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και να καταγγείλουν ότι η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησίας βρίθει από αντισημιτισμό που οφείλουν να ξεριζώσουν οι ηγεσίες της.  Άλλες εβραϊκές θρησκευτικές και μη αρχές ζητούν από την κυβέρνηση να τιμωρήσει αυστηρά τον μητροπολίτη που παραβιάζει τον νόμο περί του ρατσισμού. Αυτοί οι τελευταίοι που θεωρούν αυτονόητη την τιμωρία του από το κράτος δεν γνωρίζουν φαίνεται το σαμποτάρισμα της ισχύος του αντιρατσιστικού νόμου ύστερα από την αθώωση του Πλεύρη, ούτε μπορούν να διανοηθούν φυσικά ότι ένα δυτικό κράτος προστατεύει την τέτοια «ελευθερία» του λόγου με πρώτο τον πρωθυπουργό. Δεν γνωρίζουν ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Δύσης όπου η ναζιστική προπαγάνδα είναι ελεύθερη. Δεν γνωρίζουν φυσικά ότι η συγχώνευση του φαιού με το κόκκινο είναι η ιδεολογία του καθεστώτος με επικεφαλής το ψευτοΚΚΕ που έχει μεταφυτεύσει στη χώρα την πολιτική και την ιδεολογία του «Κομμουνιστικού» κόμματος του Ζιουγκάνωφ. Οι δηλώσεις αποδοκιμασίας  του μητροπολίτη από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο έγιναν όχι γιατί το καθεστώς είναι πραγματικά δημοκρατικό αλλά για να αποκοιμίσει την κυβέρνηση του Ισραήλ που το ελληνικό αντισημιτικό καθεστώς  έχει προσεγγίσει στα πλαίσια της ανακατανομής των σφαιρών επιρροής στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή που επιχειρεί ο ρώσικος σοσιαλιμπεριαλισμός με τη βοήθεια των Παπανδρέου και Ερντογάν. Εξάλλου η καταδίκη από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο αφορά μόνο στη γλώσσα του μίσους, όπως διαπιστώνεται παρακάτω και όχι στην απαγόρευση και στην τιμωρία της ναζιστικής προπαγάνδας. Κανείς εισαγγελέας δεν κάλεσε σε απολογία μέχρι σήμερα τον μητροπολίτη που γνωρίζει βέβαια ότι έχει την άδεια από το ελληνικό κρυφοναζιστικό καθεστώς  να βεβηλώνει τα εκατομμύρια των νεκρών εβραίων θυμάτων του ναζισμού. Ούτε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ζήτησε από τον αρχιεπίσκοπο να τιμωρήσει τον μητροπολίτη, ούτε καν του ζήτησε να «επιληφθεί του θέματος», όπως ζήτησε δειλά η Μπακογιάννη. Ούτε και η ευρωπαιόφιλη χωρίς χαρακτήρα υπουργός παιδείας που εκτελεί τις εντολές των ψευτοΚΚΕ-Παπανδρέου για την παιδεία τόλμησε να ξεφύγει από την  υποταγή της. Δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος: «Δεν είναι στο ρόλο της Κυβέρνησης να κρίνει και να σχολιάζει δηλώσεις ιερέων. Είναι όμως υποχρέωσή της να καταδικάζει τη γλώσσα του μίσους από όποιον κι εάν εκφέρεται. Είναι υποχρέωσή της να στιγματίζει ως απαράδεκτη τη γλώσσα που αρνείται το ολοκαύτωμα, το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Οι απόψεις αυτές είναι στο περιθώριο. Προσβάλλουν την Ελλάδα. Προσβάλλουν τον πολιτισμό μας. Προσβάλλουν την ίδια την κοινωνία μας, αναπόσπαστο κομμάτι της οποίας είναι η ελληνική εβραϊκή κοινότητα.
Πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι η ελληνική πολιτεία και η κοινωνία μας, τις καταδικάζουν απερίφραστα».
Ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής αμέσως μετά τις δηλώσεις κατήγγειλε ανοιχτά τον μητροπολίτη, το ίδιο έκανε καθαρά και ο Δημητριάδος και ο Ναυπακτίας Ιερόθεος δεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη. Όμως ο αρχιεπίσκοποςε  Ιερώνυμος σιώπησε που σημαίνει κάλυψε τον ρατσιστή μητροπολίτη και το αντισημιτικό του κήρυγμα. Δεν μας καταπλήσει αυτή η στάση. Από τότε που πούλησε τον Βαρθολομαίο στη Ρωσία, χαιρέτησε την «εξέγερση» του 
Ο Ιερώνυμος, που αρχικά τον θεωρούσαμε έναν φιλοευρωπαίο και φίλο του Φαναριού όπως ήθελε να δείχνει, αποδείχτηκε ότι είναι ο πρώτος ιεράρχης που συντάσσεται σε όλη τη γραμμή με τη ρώσικη πολιτική στην Ελλάδα. Ο Χριστόδουλος συμμαχούσε με τη ρώσικη πολιτική σαν σοβινιστής και αντιδημοκράτης.  Όμως ο διπρόσωπος Ιερώνυμος λειτουργεί σαν βραχίονας του ΣΥΝ στην εκκλησία. Ο ίδιος ο Αλαβάνος, ο πολιτικός αρχηγός των εμπρηστών της Αθήνας το 2008 και της καταστροφής των κέντρων πολλών πόλεων, επικαλούνταν την ανοιχτή υπεράσπιση των εμπρηστών και των ταγμάτων εφόδου από τον Ιερώνυμο. Αντιγράφουμε μερικά αποσπάσματα «χριστιανικής αγάπης» ανάλογης με τα χριστουγεννιάτικα φασιστικά μηνύματα της εκκλησίας και υπεράσπισης των «παιδιών» που έκαψαν την Αθήνα από το άρθρο του Ιερώνυμου στον Επενδυτή Το 2008.
«Τα παιδιά μας δεν είναι εξαγριωμένα χωρίς λόγο…. Όμως, πως να καταδικάσεις τον αδικημένο για τα λάθη του, αν δεν αναζητήσεις πρώτα τρόπους και λύσεις που να δίνουν ελπίδα και να προσκαλούν σε αξιοποίηση των δυνάμεων, που τώρα σπαταλιούνται στην εκτόνωση της πικρίας και της απογοήτευσης, συμβάλλοντας εντέλει στο περαιτέρω ρήμαγμα της ήδη παραπαίουσας, ηθικώς, πολιτικώς και κοινωνικο-οικονομικώς πατρίδας μας;
Ο Σεραφείμ Πειραιά δεν είναι μια εξαίρεση στην εκκλησία της Ελλάδος αλλά η κυρίαρχη γραμμή. Όταν εκτοξεύει τα παραληρήματά του, όταν βρίζει την κυβέρνηση ως γραικύλους και διατάκτες της νέας εποχής γιατί αυτή συγχωνεύει το τμήμα κοινωνικής θεολογίας με το τμήμα θεολογίας, όταν εξ ονόματος του αρχιεπισκόπου αντιμετωπίζει την «εκτόξευση σιέλων και ύβρεων», όπως λέει, από όσους τολμούν να καταργούν τέτοια τμήματα και κυρίως όταν αποστέλλει κάθε τόσο επιστολές διαμαρτυρίας σε κυβερνήσεις και κέντρα εξουσίας χωρίς κανείς να του τραβήξει το χαλινάρι είναι καθαρό ότι η εκκλησία τη Ελλάδος διαφέρει από αυτόν μόνο στην οξύτητα και στη διπλωματία και όχι στο περιεχόμενο των λόγων του.  Η εκκλησία της Ελλάδας αντί να συνταχτεί με τα λαϊκά συμφέροντα προσχωρεί με τον Ιερώνυμο στο φασιστικό μέτωπο του σοσιαλιμπεριαλισμού ενάντια στο λαό και στο έθνος.