"Οι αστικές επαναστάσεις, σαν τις επαναστάσεις του δέκατου όγδοου αιώνα, ορμούν γρήγορα από επιτυχία σε επιτυχία, τα δραματικά τους αποτελέσματα ξεπερνούν το ένα το άλλο, άνθρωποι και πράγματα φαίνονται σαν σε φωτιές διαμαντιών. Η έκσταση είναι το πνεύμα κάθε ημέρας. Μα η ζωή τους είναι μικρή. Σε λίγο φτάνουν κι όλας στο ανώτατο σημείο τους και μια μακρυά αποχαύνωση κυριεύει ύστερα την κοινωνία πριν μάθει να αφομειώνει νηφάλια τα αποτελέσματα της ορμητικής και θυελλώδικης εποχής της.

Αντίθετα οι προλεταριακές επαναστάσεις, όπως οι επαναστάσεις του δέκατου ένατου αιώνα, κάνουν αδιάκοπη κριτική στον ίδιο τον εαυτό τους, διακόπτουν κάθε στιγμή την πορεία τους, γυρίζουν πάλι σε εκείνο που φαίνεται πως έχει πραγματοποιηθεί για να το ξαναρχίσουν από την αρχή, χλευάζουν με ωμή ακρίβεια τις ασυνέπειες, τις αδυναμίες και τις ελεεινότητες που παρουσιάζουν οι πρώτες δοκιμές τους, φαίνονται πως ξαπλώνουν κάτω τον αντίπαλό τους μόνο για να αντλήσει καινούργιες δυνάμεις από τη γη και να σηκωθεί μπροστά τους πιο γιγάντιος, οπισθοχωρούν ολοένα μπροστά στην απροσδιόριστη απεραντοσύνη των ίδιων των σκοπών τους, ώσπου να δημιουργηθούν οι όροι που κάνουν αδύνατο κάθε πισωγύρισμα και οι ίδιες οι περιστάσεις φωνάζουν: Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα".

Κ. Μάρξ. 18η Μπρυμέρ

Σημαντικά πολιτικά γεγονότα

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2011

Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΚΑΙ Η ΟΨΙΜΗ ΡΩΣΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Ενώ πολλοί βγαίνουν πια με θράσος και όψιμα να υποστηρίξουν ότι δεν υπήρξε σκάνδαλο μόνη η ΟΑΚΚΕ μέσα στην  υστερική ατμόσφαιρα του 2008 υποστήριξε από την αρχή κόντρα στους πάντες τη θέση ότι η Μονή Βατοπεδίου είχε δίκιο και ότι η επίθεση ενάντίον της ισοδυναμούσε με δήμευση και ήταν φασιστική!  Σε εκτενές άρθρο μας μάλιστα στο φ.438 του Οκτώβρη του 2008 είχαμε καταγγείλει στη Νεα Ανατολή τη σοσιαλφασιστική δημαγωγία για την εκκλησιαστική περιουσία και στα ψέμματα για τη ζημιά του δημοσίου με τα εξής λόγια:


«Δεν είναι τυχαίο το ότι το «σκάνδαλο» της μονής Βατοπεδίου ξέσπασε με τη μεγαλύτερη ένταση αυτή την περίοδο που ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει αρχίσει να υποχωρεί στις πιέσεις της πουτινικής Ρωσίας και έχει δεσμευτεί στο Κίεβο να διαπραγματευτεί συνολικά τις απαιτήσεις του Πατριαρχείου Μόσχας. Το «σκάνδαλο» του Βατοπεδίου κατασκευάστηκε καταρχάς από το πεντακομματικό καθεστώς για να υπονομεύσει την επιρροή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στον ορθόδοξο κόσμο, αφού η μονή Βατοπεδίου είναι το πιο σημαντικό στήριγμα του Οικουμενικού Πατριάρχη στο Άγιο όρος και ίσως σε όλη την Ελλάδα.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι η Ρωσία του Πούτιν και ο ίδιος ο Πούτιν επικεντρώνουν την προσπάθειά τους να βάλουν πόδι στο Άγιο Όρος ελέγχοντας πρώτα και κύρια τη Μονή Βατοπεδίου, που εδώ και καιρό αντιστέκεται σε αυτά τα σχέδια. Παράλληλα, αλλά μόνο καθ’ οδόν της εξέλιξής του, το «σκάνδαλο» Βατοπεδίου χρησιμοποιήθηκε για να εκκαθαριστούν ή να αχρηστευτούν πολιτικά εν ενεργεία και πρώην πολιτικά στελέχη. Πρώτη φορά, αποχαλινωμένο όσο ποτέ άλλοτε το πεντακομματικό καθεστώς εκκαθαρίζει μαζικά κορυφαία κυβερνητικά στελέχη που αντιστέκονται συνειδητά ή ασυνείδητα στην καραμανλική πολιτική υποταγής στην πουτινική Ρωσία»...

«Το μεγάλο πολιτικό ζήτημα με τη μονή Βατοπεδίου δεν είναι ούτε η απόδοση από το κράτος των περιοχών της Βιστωνίδας στη μονή ούτε -στη συνέχεια- οι ανταλλαγές αυτών των περιοχών με ακίνητα του Δημοσίου, γιατί τίποτα απ’ όλα αυτά δεν αποδείχτηκε ως τώρα ότι έγινε παράνομα. Το αληθινό σκάνδαλο μέχρι στιγμής είναι εντελώς πολιτικό και είναι, ακριβώς αντίστροφα, η ακύρωση από το καθεστώς των νόμιμων δικαιωμάτων της μονής Βατοπεδίου, δηλαδή η φασιστικού τύπου δήμευση. Αν η ακύρωση στηριζόταν σε μια νόμιμη ακύρωση όλης της εκκλησιαστικής περιουσίας που έχει φεουδαρχική προέλευση, αυτή θα ήταν μια δημοκρατική πράξη. Όμως αυτό που γίνεται τώρα είναι η καταπάτηση κάθε αστικής νομιμότητας στο όνομα του «ηθικά σωστού». Το πεντακομματικό φασιστικό «κίνημα ηθικής» και τα επιστρατευμένα για την περίπτωση ΜΜΕ απαγορεύουν μόνο στην αντίπαλή τους μονή Βατοπεδίου να κάνει επιχειρήσεις και όχι στην υπόλοιπη εκκλησία… Αν ήθελε το κράτος και τα κόμματα να κάνουν έστω τώρα μια όψιμη δημοκρατική μεταρρύθμιση και να κατασχέσουν την φεουδαρχικής προέλευσης εκκλησιαστική περιουσία, θα έπρεπε να το κάνουν για όλην ανεξαίρετα την εκκλησιαστική περιουσία αυτής της φύσης και όχι επιλεκτικά σε μία ή σε δυο περιπτώσεις, όπως αυτό συμφέρει σε ειδικές μερίδες της Εκκλησίας, της αστικής τάξης και του ιμπεριαλισμού. Αν η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, η ψευτοαριστερά και οι φασίστες του ΛΑΟΣ ήθελαν να δημεύσουν τη φεουδαρχικής προέλευσης εκκλησιαστική περιουσία, θα έπρεπε να προτείνουν και να περάσουν ένα νόμο γι’ αυτό, που σημαίνει ότι θα έπρεπε όλοι αυτοί μαζί να αναλάβουν να συγκρουστούν μετωπικά και για χρόνια με όλη την Εκκλησία και το στρατό των πιστών που την ακολουθούν. Μόνο αν υπήρχε ένα τέτοιο κίνημα και ένας τέτοιος νόμος θα είχαν το δικαίωμα οι όψιμοι αυτοί και επιλεκτικοί δήθεν αντικληρικαλιστές να ζητάνε απαλλοτρίωση της λίμνης υπέρ του Κράτους»… Όμως έναν τέτοιο νόμο δεν τον θέλησε ποτέ κανένα από τα δύο μεγάλα κόμματα και δεν τον προτείνει, βέβαια, ο θεομπαίχτικος ΛΑΟΣ. Επίσης το ψευτοΚΚΕ και ο ΣΥΝ πετάνε περιστασιακά, όπως τώρα, μερικά πυροτεχνήματα περί δήμευσης ορισμένων κομματιών της εκκλησιαστικής περιουσίας, για να απειλούν την εκκλησιαστική ηγεσία, όταν αυτή αυθαδιάζει στη Μόσχα, ή τα αμολάνε σαν αριστερή δημαγωγία για να την καταναλώνει η βάση τους, που είναι γενικά αντικληρικαλιστική (αλλά όχι άθεη, σε γενικές γραμμές). Όταν όμως πρόκειται για τη συγκεκριμένη εκκλησιαστική πολιτική, ξέρουν και ο ΣΥΝ και το ψευτοΚΚΕ να υποβάλλουν τα σέβη τους και το θαυμασμό τους στην πιο σκοταδιστική και πιο φεουδαρχική πτέρυγα της Εκκλησίας, που ως πριν λίγο εκφραζόταν από το ρωσόδουλο και φασίστα Χριστόδουλο. Το ίδιο και ο Παπανδρέου, που δήλωσε τελευταία σε συνέντευξή του ότι είναι υπέρ του διαχωρισμού της Εκκλησίας από το κράτος για να αποπροσανατολίσει το λαό, καθώς άλλο είναι το ζήτημα του διαχωρισμού Εκκλησίας-κράτους και άλλο το ζήτημα της δήμευσης της εκκλησιαστικής περιουσίας φεουδαρχικής προέλευσης.
Όλοι αυτοί οι δημαγωγοί είναι στην πράξη υπέρ του αναπαλλοτρίωτου της εκκλησιαστικής περιουσίας που ισχύει και σήμερα. Αν δεν ήταν, θα είχαν προ πολλού κάνει έντονη και διαρκή φασαρία γι’ αυτό το ζήτημα. Το ίδιο υποκριτές είναι όταν μιλάνε για διαχωρισμό κράτους και Εκκλησίας. Πρόκειται στην πραγματικότητα για οπαδούς μιας Εκκλησίας που θα ανήκει στο κράτος και στο κομματικό-μισοφεουδαρχικό σύστημα εξουσίας που οι ίδιοι έχουν οικοδομήσει εδώ και τριάντα χρόνια. Ο σοσιαλφασισμός δε θέλει την εκκλησία χωρισμένη από το κράτος, γιατί ο έλεγχος του κράτους θα του εξασφαλίσει αυτόματα και σε μεγάλο βαθμό τον έλεγχο και της Εκκλησίας.
Όσο λοιπόν θα είναι αναπαλλοτρίωτη η φεουδαρχικής προέλευσης περιουσία της Εκκλησίας, αυτό θα σημαίνει ότι οι τίτλοι ιδιοκτησίας της Εκκλησίας που αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος θα είναι τα φεουδαρχικά χρυσόβουλλα και τα οθωμανικά φιρμάνια και βεράτια. Όταν με τη δημιουργία του ελληνικού κράτους δε λύθηκε το ζήτημα της εκκλησιαστικής περιουσίας υπέρ του επαναστατικού αστικού δημοκρατισμού, δεν έμειναν παρά να αναγνωρίζονται αυτοί οι τίτλοι. Γι’ αυτό το λόγο και οι βιβλιοθήκες του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι κατά κάποιο τρόπο και ένα αναγνωρισμένο από το ελληνικό κράτος υποθηκοφυλακείο της εκκλησίας.
Οι υποκριτές σοσιαλφασίστες λοιπόν, ενώ δεν έχουν κάνει ποτέ ένα δημοκρατικό αγώνα εκκλησιαστικής μεταρρύθμισης, κοροϊδεύουν τώρα και απορρίπτουν τους τίτλους της ιδιοκτησίας του Βατοπεδίου, που πηγάζουν από τα χρυσόβουλλα, τα φιρμάνια και τα βεράτια. Αυτό το κάνουν όχι για να συσπειρώνουν τη δίκαιη λαϊκή απέχθεια για όλο το προνομιούχο εκκλησιαστικό κεφάλαιο, αλλά για να την οργανώνουν επιλεκτικά ενάντια στη μονή του Βατοπεδίου και στις επόμενες εχθρικές μονές, μητροπόλεις και εκκλησίες που θα βάλουν ή έχουν ήδη βάλει στο στόχο, όπως τη μονή Τοπλού, που όχι τυχαία επίσης ανήκει στην εκκλησιαστική δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Κων/λης»..
.

...«Ισχυρίζονται ότι η αξία που σχηματίστηκε από την κομπίνα της υποτίμησης των κρατικών ακινήτων και της υπερτίμησης των περιοχών της Βιστωνίδας που ανταλλάχτηκαν είναι τεράστια. Όμως το συνολικό ύψος της υπεραξίας αυτής δεν ανακοινώθηκε ποτέ από οποιοδήποτε κόμμα και οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης, για να εκτιμηθεί αυτή η απόκλισή του από τη μέση αξία των ανταλλαγών ακινήτων, την ώρα που όλα τα κόμματα και τα ΜΜΕ έχουν απόλυτη πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία. Αυτό το έκανε μόνο η μονή Βατοπεδίου αθροίζοντας τα ποσά των εκτιμήσεων των κρατικών υπηρεσιών. Αυτό επίσης δεν έγινε ούτε και στη συζήτηση στη Βουλή, πέρα από τους επιλεκτικούς ισχυρισμούς του φασιστικού ΛΑΟΣ για δύο περιπτώσεις ανταλλαγών αυτών των ακινήτων. Ούτε και προέκυψε ποτέ κανένα συγκεκριμένο στοιχείο σε βάρος των υπό καρατόμηση υπουργών.
Όπως είναι γνωστό, οι υποθέσεις των ανταλλαγών της Βιστωνίδας με τα κρατικά ακίνητα πέρασαν από την ομόφωνη έγκριση δεκάδων πολυάριθμων επιτροπών και υπηρεσιακών παραγόντων, που η συνεννόηση μεταξύ τους είναι προφανώς αδύνατη. Δεν είναι δυνατές σήμερα συνομωσίες που μπορούν να ενοποιήσουν μια διάσπαρτη και πολύ ευθυνόφοβη υπαλληλία, ώστε, πρώτον, να δεχτεί να εξαπατήσει τόσο συλλογικά το κράτος, και αααααααααα1αδεύτερον, να μπορεί να υποταχτεί σύσσωμη όχι μόνο σε μία κυβέρνηση και σε έναν-δύο υπουργούς που έκαναν απάτες, αλλά σε δύο κυβερνήσεις και σε πάνω από 5 υπουργούς για χάρη μίας και μόνο μονής. Από την άλλη, τι είδους ηλίθιοι ήταν αυτοί οι 5 υπουργοί, οι τόσο μακρινοί μεταξύ τους στο χρόνο και τόσο αντίθετοι στην κομματική ένταξη, ώστε να επιβάλουν σε μια τόσο μεγάλη σειρά από υπαλλήλους ρουτίνας και δικαστές τις άνομες θελήσεις τους ακόμα και με εξαγορά; Τις 13 αυτές συλλογικές αποφάσεις ανώτερων και ανώτατων υπαλλήλων, που χρονολογούνται από το 1994, τις αναφέρει αναλυτικά στην επιστολή του ο Εφραίμ προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό, υποστηρίζοντας σωστά το αυτονόητο: πώς είναι δυνατό να βρίσκονται στο κόλπο τόσοι άνθρωποι;»

Πολύ αργότερα όταν άρχισε ο εναγκαλισμός της Μόσχας στον Εφραίμ σε άλλο άρθρο μας για το Βατοπέδι στο φ. 460 (Σεπτέμβριος 2010) γράφαμε ότι:

<<Η σύμπλευση Εφραίμ και Πατριαρχείου Μόσχας ήταν ο πρώτος στόχος του καθεστώτος όταν δημιούργησε το υποτιθέμενο σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Να θυμίσουμε ότι στη μονή αυτή βρίσκεται η σκήτη του Αγίου Ανδρέα στην οποία η Ρωσία του Πούτιν έχει εγείρει έντονα αξιώσεις γιατί είχε κατασκευαστεί με χρήματα του τσάρου και κατοικούσαν σ' αυτή ρώσοι μοναχοί. Η είσοδος της Ρωσίας στη σκήτη του Αγίου Ανδρέα και από εκεί στο Βατοπέδι που είναι η καρδιά όλου του Αγίου Όρους είναι το μεγαλύτερο βήμα του σοσιαλιμπεριαλισμού για να ελέγξει πολιτικά και θρησκευτικά αυτήν την περιοχή που θεωρείται η κιβωτός της Ορθοδοξίας. Αυτός ο έλεγχος σημαίνει  τελικά κυριαρχία του πατριαρχείου της Μόσχας, δηλαδή της Ρωσίας πάνω στο Φανάρι, δηλαδή πάνω στην παγκόσμια ορθοδοξία. Ο Εφραίμ πιστός ως πριν το σκάνδαλο στο Φανάρι και στο Βαρθολομαίο έγινε μετά τόσο ευάλωτος πολιτικά, ηθικά και ίσως και ποινικά ώστε εύκολα έπεσε στα δίχτυα «προστασίας» των εκβιαστών του Κρεμλίνου. Να γιατί τώρα δείχνει κατανόηση ο Εφραίμ στις αξιώσεις της Ρωσίας. Γι' αυτό τώρα ξαφνικά ανακαλύπτεται ότι το σκάνδαλο του Βατοπεδίου είναι μη σκάνδαλο ώστε να μπορεί αυτός να είναι ο οικοδεσπότης του Πούτιν στη μελλοντική επίσκεψή του στο Άγιο Όρος».

Η ορθότητα και εκείνων των τποθετήσεων αποδεικνύεται σήμερα.

Πως ο Εφραίμ σπρώχτηκε στη μέγγενη του Κρεμλίνου

Ο Εφραίμ πιάστηκε από το «φιλικό» χέρι της Μόσχας όταν του φόρτωσαν ένα σωρό ασύστατες κατηγορίες, με ένα συντριπτικό πολιτικό κλίμα εναντίον του που οι ίδιοι-με πρώτο τον προβοκάτορα της ΚαΓκεΜπε Συνασπισμό- κατασκεύσαν και με τον Βαρθολομαίο να παίρνει λόγω αυτής της πελώριας πολιτικής πίεσης αποστάσεις από την πιο φιλική του μονή και τον ηγούμενό της. Το πρώτο βήμα του Εφραίμ ήταν η συνάντηση του με τον Μεντβέντεφ, ως πρόεδρου της Ρωσίας στο τέλος Μαΐου του 2010. Το ίδιο διάστημα άρχισαν να πέφτουν οι τόνοι στην υπόθεση Βατοπαιδίου για το ρόλο της μονής. Τότε περίπου ήρθε και στη δημοσιότητα μία εκτίμηση του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών που έγινε το 2009 καθώς και τα πορίσματα ορκωτών λογιστών και διεθνών οίκων από τα οποία δεν προκύπτει καμία υποτιμολόγηση, ή υπερτιμολόγηση της δημόσιας περιουσίας. Αυτά δεν αμφισβητήθηκαν από κανέναν.

Σύμφωνα με το τελευταίο ντοκιμαντέρ του Σκάϊ τα βασικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν στη Βουλή για υπερεκτιμήσεις και υποεκτιμήσεις προήλθαν από μία δικηγόρο Στ. Σωτηροπούλου εναντίον της οποίας ασκήθηκε κακουργηματική δίωξη το 2011 γιατί χρησιμοποίησε την υπόθεση του Βατοπεδίου, αναλαμβάνοντας απαιτήσεις ακτημόνων της περιοχής, μαζί με τον σύζυγο της δικηγόρο για να εκβιάσει εταιρεία που θα αγόραζε ακίνητα από τη μονή Βατοπεδίου και να αποκτήσει χρηματικά οφέλη!!!

Παρόλα αυτά οι ανακρίσεις για την υπόθεση του Βατοπεδίου συνεχίστηκαν και το κατασκευασμένο σκάνδαλο παρόλο που κατέπεσε παταγωδώς συνέχισε να θεωρείται σκάνδαλο από όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα. Οι Αρσένιος και Εφραίμ αφέθηκαν να κληθούν για απολογία τελευταίοι. Ο Αρσένιος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μετά την απολογία του. Αλλά για τον Εφραίμ είναι προφανές ότι υπήρξε μεθόδευση η απολογία του να ακολουθήσει το ταξίδι του στη Ρωσία σαν αντιπρόσωπου της μονής. Σε αυτό το υπό πίεση ταξίδι ο Εφραίμ  έκανε δεκτή τη πρόσκληση της Ρωσίας για μεταφορά της Αγίας Ζώνης της Παναγίας σε διάφορες πόλεις της Ρωσίας για προσκύνημα στο τέλος Νοεμβρίου. Μάλιστα η επίσκεψη αυτή έγινε τμήμα της προεκλογικής εκστρατείας του Πούτιν που σε συνάντηση του με τον Εφραίμ δήλωσε : «Η μεταφορά της Αγίας Ζώνης στη Ρωσία επιβεβαιώνει τη σύνδεση που υπήρχε ανέκαθεν και υπάρχει και σήμερα, μεταξύ Ρωσίας και Αγίου Όρους… Οι σχέσεις της Ρωσίας με το Άγιο Όρος είναι αιώνες τώρα». Ο Εφραίμ απάντησε στον Πούτιν ότι «Όλο το Άγιον Όρος σας αγαπά κ. Πρωθυπουργέ» (!!!) – (www.romfaia.gr). Ο Πούτιν αναφέρθηκε και στο ταξίδι που του κανόνισε ο Καραμανλής στο Άγιο Όρος το 2005. Και τότε συναντήθηκε με τον Εφραίμ, αλλά τότε ο Εφραίμ δεν ήταν διατεθειμένος να ικανοποιήσει τις ρώσικες αξιώσεις. Ο Πούτιν τώρα ετοιμάζει το επόμενο ταξίδι του από το οποίο σίγουρα δεν θα θέλει να ξαναφύγει με άδεια χέρια.

Ο Εφραίμ έχει τεράστια ηθική και πολιτική ευθύνη για το ότι γλοιωδώς ανοίγει τώρα την πόρτα του Άγιου Όρος στους ρώσους νεοναζί ακολουθώντας τα βήματα κάθε  δοσιλογικής παράδοσης της ελληνικής άρχουσας τάξης. Χάρη στον Εφραίμ το Κρεμλίνο εμφανίζεται σήμερα σαν υπερασπιστής της θρησκευτικής ορθόδοξης εξουσίας, απέναντι στην πολιτική εξουσία που υποτίθεται ότι ενεργεί δολίως κατ’ εντολήν της άθεης ή αλλόθρησκης Δύσης. Η ελληνική εκκλησία που έχει γίνει πλέον ολοκληρωτικά αντισημιτική και αντιευρωπαϊκή με τη σιωπή της αποδέχεται το ρόλο του υποτακτικού Κρεμλίνου.

Αλλά για να ολοκληρωθεί η προβοκάτσια και να υποταχθεί όχι μόνο Εφραίμ αλλά  όλο το Άγιο Όρος στη Ρωσία, ξαφνικά η πολιτικά ελεγχόμενη πια σήμερα ελληνική δικαιοσύνη που είχε δώσει την άνεση στον Εφραίμ να κάνει τα ταξίδια του στη Μόσχα και να συνεχίζει αδιατάρακτα τη διαβίωση του στο Άγιο Όρος σαν ηγούμενος, αποφάσισε την προφυλάκιση του. Εξίσου ξαφνικά, ο Εφραίμ από ένα πρόσωπο απολύτως διεφθαρμένο και επιλήψιμο μετατρέπεται σε μάρτυρα και ήρωα της παγκόσμιας ορθοδοξίας . Αυτό μεθοδεύτηκε ως εξής:

Πως το πατριαρχείο Μόσχας «υπερασπίζεται» όψιμα την τιμή του Αγίου Όρους και η στάση της ελληνικης άρχουσας τάξης

Αμέσως μετά την απόφαση για την προφυλάκιση του Εφραίμ, το ρώσικο Ίδρυμα του Αποστόλου Ανδρέα του Πρωτόκλητου, γνωστό ως ένας από τους ισχυρότερους παράγοντες του Κρεμλίνου και σαν τμήμα του περιβάλλοντος Πούτιν, με μια ωμή επέμβαση στα εσωτερικά του ελληνικού κράτους κατηγόρησε την «ελληνική διοίκηση» ότι δρα κατ’ εντολή της Δύσης ενάντια στις αρχές «οργάνωσης της πνευματικής ζωής» που «έχουν κατοχυρωθεί στο ελληνικό Σύνταγμα» (!!!) – (www.newsbeast.gr, 24/12/2011). Ταυτόχρονα πηγές του πατριαρχείου Μόσχας μιλούσαν για «πρωτοφανή αγριότητα» κατά του Εφραίμ, ενώ ο εκπρόσωπος του πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου δήλωσε για τον Εφραίμ ότι «είναι απίθανο να υπάρξουν κάποια δείγματα πως έπραξε όσα τον κατηγορούν» και ότι ελπίζει να μην υπάρχει στο δικαστήριο που θα τον δικάσει «αντιχριστιανική διαπλοκή». Αυτό το ρόλο του προστάτη της ελληνικής ορθοδοξίας δεν θα μπορούσε να τον παίξει η πουτινική Ρωσία χωρίς τη μεθοδευμένη όπως όλα δείχνουν προφυλάκιση του Εφραίμ. Είναι χαρακτηριστικό ότι αμέσως το Άγιο Όρος ανταποκρίθηκε στο ρώσικο προσκλητήριο μάχης που δήθεν εξαπέλυσε η Δύση μέσω της ελληνικής διοίκησης κατά των «ιερών και οσίων». Δηλαδή η πρώτη δίωξη του Εφραίμ με την δημιουργία του σκανδάλου πριν 4 χρόνια έστειλε τον ως τότε πατριαρχικό (εννοούμε του πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης) και γενικά δυτικόφιλο Εφραίμ στην αγκαλιά της νεοναζιστικής Ρωσίας. Η σημερινή δίωξή του όπου πια σχεδόν κανείς δεν υποστηρίζει με ένταση στην Ελλάδα στέλνει όλη τη μονή Βατοπεδίου και όλο το Άγιο όρος στην αγκαλιά της ρώσικης διπλωματίας και τα μετατρέπει από πατριαρχικούς θεσμούς σε ρώσικους ναζιστικούς προμαχώνες στην Ελλάδα και στην ΕΕ. Δηλαδή το Άγιο όρος γίνεται πολιτικά πιο αντιδραστικό από όσο ως τώρα ήταν ιδελογικά. Γιατί πολλοί κυνηγήθηκαν σε αυτή τη χώρα από το φαιοκόκκινο καθεστώς αλλά δεν γίνανε τσιράκια της νεοναζιστικής Ρωσίας σαν τον Εφραίμ και τους άλλους καλογήρους εκεί όλων των μονών που τολμάνε τώρα και δίνουν πλήρη στήριξη στον Εφραίμ μόνο και μόνο επειδή έχουν τη στήριξη της Ρωσίας, του ΛΑΟΣ, του ΣΚΑΙ κλπ αλλά που δεν του την έδιναν όταν το καθεστώς χτυπούσε τον Εφραίμ σαν χταπόδι επί χρόνια.

Να πως έγινε και το βράδυ της Δευτέρας 27 Δεκέμβρη, η Ιερά Κοινότητα (το Διοικητικό Συμβούλιο του Αγίου Όρους που σχηματίζεται από τους αντιπροσώπους των 20 μονών του Αγίου Όρους) πήγε στη μονή του Βατοπαιδίου και παρέδωσε μια επιστολή υποστήριξης στην αδελφότητα της μονής και στον ηγούμενο της Εφραίμ. Σύμφωνα με τη σχετική αναφορά στην ιστοσελίδα του «Συλλόγου Φίλων Μονής Βατοπαιδίου» (http://vatopaidi.wordpress.com), αυτό «ήταν ένα ιστορικό γεγονός» αφού «για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, η Ιερά Κοινότητα συναντά μια αδελφότητα στην ίδια της την μονή με τέτοιο τρόπο». Δηλαδή ο Πούτιν ένωσε όλο το Άγιο Όρος υπό την προστασία του. Αυτό σημαίνει ...επαναστατικός πατριωτικός χαρακτήρας της ελληνικής εκκλησίας.

Στη συνέχεια η Ιερά Κοινότητα υπέβαλε μία επιστολή στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε, στην οποία ζητάει να μην γίνει προφυλάκιση και εμφανίζεται σαν εγγυήτρια για την παραμονή του Εφραίμ στην μονή σε περίπτωση που αυτό το αίτημα γίνει δεκτό.

Την Τρίτη το πρωί οι μοναχοί έκαναν παράκληση και πήραν την ευλογία του Εφραίμ συμπεριλαμβανομένων και των αστυνομικών που ήταν να τον συνοδεύσουν (!!!) που ήταν «εντελώς συγκλονισμένοι» και «μερικοί από αυτούς ακόμα έκλαιγαν»…

Τα περισσότερα κανάλια και τα ραδιόφωνα έχουν αιφνιδίως συγκλονιστεί από το «ιερό δράμα»  του ίδιου ανθρώπου που τα ίδια πριν λίγους μήνες και επί χρόνια ανελέητα και με λυσσαλέο πάθος κατασπάραζαν. Αυτός είναι ο σιχαμερός χαρακτήρας όλης της ελληνικής αστικής τάξης. Σε λίγο θα είναι πάλι όλοι μαζί σε θέση να λιντσάρουν τους «ξενοκίνητους», «δυτικόφιλους», «γερμανόφιλους» διώκτες του, αν συνεχίσουν κάποιοι από πεποίθηση να μιλάνε για σκάνδαλο. Για να μην χαθούν και αυτοί πολιτικά ωστόσο και μείνουν χωρίς καθόδηγηση από τη νέα εθνική μάνα Ρωσία όλο και κάποιος Συνασπισμός θα μένει για να μιλάει για σκάνδαλο.

Αυτό που προέχει σήμερα είναι να καταγγελθεί η επέμβαση του Κρεμλίνου αλλά και να αποκαλυφθούν οι μηχανορραφίες των ντόπιων υποτακτικών του που με το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου άνοιξαν το δρόμο στο ρώσικο ιμπεριαλισμό.